Koszyk
Koszyk: 0 szt.
Suma: 0,00 zł
szukaj w opisiewięcej
RODO

ZASADY PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Szanowni Państwo,

 
Dbając o Państwa prywatność zapewniamy, że Państwa dane osobowe (jako naszych Klientów lub Kontrahentów) są bezpieczne i przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako "RODO" lub "Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych"). W związku z tym, zgodnie z
art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO chcielibyśmy poinformować Państwa o przetwarzaniu Państwa danych oraz zasadach, na jakich się to odbywa.

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest firmą SIM KOŁO z/s w Kole, ul. Adama Asnyka 35, 62-600 Koło (zwana dalej Administratorem), jak również nasi zaufani partnerzy, czyli podmioty niewchodzące w skład naszego przedsiębiorstwa, ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy (biuro rachunkowo-kadrowe, BHP, firmy transportowe i spedycyjne, podwykonawcy).

Możecie się Państwo z nami skontaktować pisząc na adres mail: rodo@simkolo.pl lub telefonując pod numer: +48 602 482 942.

2. Każde przetwarzanie Państwa danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), zaś w zakresie marketingu własnego naszej firmy taką podstawą prawną jest tzw. uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit f RODO). Przetwarzanie danych w celu w celu spełnienia obowiązków fiskalno-księgowych (np. wystawienia faktury) jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).

3. Państwa dane osobowe przetwarzane są wyłącznie dla celów związanych z realizacją naszych usług (realizacją umowy), celów wynikających z przepisów prawa, oraz do podjęcia niezbędnych działań przed zawarciem umowy w tym działań marketingowych.

4. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, jednakże ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą niemożliwe.

5. Zgodnie z obowiązującym prawem Państwa dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie (np. biuro rachunkowe, firmy spedycyjne i transportowe doręczające nasze produkty), podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. organom publicznym, sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną.
W przypadku przekazywania państwa danych w/w podmiotom (tzw. Procesorom), bezwzględnym warunkiem takiego powierzenia danych jest wcześniejsze pisemne zobowiązanie się procesora do ich przetwarzania w sposób bezpieczny tj. w zgodzie z wymogami RODO.

6. Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.

7
Państwa dane przetwarzane będą do czasu istnienia podstawy do ich przetwarzania – czyli w przypadku udzielenia zgody do momentu jej cofnięcia, ograniczenia lub innych działań z Państwa strony ograniczających tę zgodę, w przypadku niezbędności danych do wykonania umowy – przez czas jej wykonywania, a w przypadku, gdy podstawą przetwarzania danych jest uzasadniony interes administratora – do czasu istnienia tego uzasadnionego interesu. Oczywiście dane przestaną być przetwarzane w oparciu o którąkolwiek z wymienionych podstaw na Państwa żądanie.

8. Macie Państwo prawo do:
   a. Żądania dostępu do Państwa danych osobowych.
   b. Sprostowania Państwa danych – jeśli są błędne lub nieaktualne.
   c. Usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
   d. Przeniesienia danych do innego administratora.
   e. Zgłoszenia sprzeciwu wobec ich przetwarzania.
   f. Wniesienia skargi do organu nadzorczego – GIODO.
   g. Jeśli dane są przetwarzane na podstawie udzielonej zgody macie Państwo prawo do jej wycofania. Uprawnienia powyższe przysługują także w przypadku prawidłowego przetwarzania danych przez administratora.


9. Na naszych stronach internetowych używamy technologii, takich jak pliki cookie, local storage i podobnych służących do zbierania i przetwarzania danych osobowych oraz danych eksploatacyjnych w celu personalizowania udostępnianych treści i reklam oraz analizowania ruchu na naszych stronach.

10. W oparciu o Państwa dane osobowe nie będą podejmowane wobec Państwa zautomatyzowane decyzje, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.

Jeśli po zapoznaniu się z w/w zasadami przetwarzania Państwa danych osobowych, chcecie państwo skorzystać z któregoś z przysługujących wam uprawnień, prosimy o wypełnienie FORMULARZA ROZPORZĄDZANIA DANYMI OSOBOWYMI umieszczonego poniżej, podpisanie go i przesłanie do nas w formie tradycyjnej lub elektronicznej.

 
Formularz Rozporządzania Danymi Osobowymi.pdf

Powrót